Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaah likna hål 2 på A6 lite.. Skel jag inte lirat.. Kalix å Luleå har jag lirat där uppe i NordsverigeNej det här är Skellefteå GK![]()
Den som sommardinka skulle jag lätt kunna tänka mej!Kvällsdopp på Öland, sista semesterveckan
![]()
Galet par 4 hål detta, sjukt brant backe hela vägen från tee upp mot greenAaah likna hål 2 på A6 lite.. Skel jag inte lirat.. Kalix å Luleå har jag lirat där uppe i Nordsverige![]()
Men se där! Där nere brukar man ju sitta bra mycket och kika på fisket! Har dom fått nåt ikväll?Njuter av en norrländsk sommarkväll
![]()
![]()
Såg lite klent ut, väl tidigt på kvällen också men jag var iofs inte ner och kollade listanMen se där! Där nere brukar man ju sitta bra mycket och kika på fisket! Har dom fått nåt ikväll?
![]()
Fisk är ju nyttigt. Igår räkmacka och idag blev det laxmacka med lök till kvällsspis ! Ha,re gott //![]()
![]()
Tack själv! Väldigt snyggt, kul att se den på länk, passar väldigt bra faktiskt! Skulle kanske ha prövat det lite mer på länk ser jag