• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Sweet, tusen tack för tipset! Kommer kanske behöva hänga en del i Lausanne i mitt nya jobb. All dö-tid kommer gå till att flukta klockor och vandra i naturen är min plan iaf :)

Åh, magiskt! Det är min dröm att bo där. Då har du typ 2 timmar med tåg till Interlaken t.ex :)

Håller med tågen är bara bäst!
Ett annat tips är att Easy jet flyger direkt från Arlanda till Geneve. Sen kan du ta tåget antingen på schweiziska sidan uppåt mot Montreux, ligger en del nationalparker där eller ta dig till franska sidan Mont Blanc.

Åh, Mont Blanc är fint! Var till Chamonix för 3 år sedan och vandrade där. Så otroligt fint område och mysig liten stad :)
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Ölands norra udde!
63B9BE6B-1BD4-4DFA-802E-F67F6E93AE6E.jpeg
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Regnigt värre idag. Kör skamlig hommageklocka idag som vanligt för att jag inte jobbar tillräckligt hårt för att kunna bära ett original och är därför en smutsig människa enligt dem som vet. Sitter nog kvar i min sketna Fiat... mest för att jag inte har råd att sitta i Porsche Cayenne... Klocksamlande är nog inte min grej ändå, trist att det tog 20år för mig att inse det faktumet, men stort tack till alla som visade mig vägen till upplysning.
IMG_1512_edited.jpg



EDIT: BTW, heads up... https://klocksnack.se/threads/hela-...-en-casio-protrek-som-kan-säljas-löst.153201/
 
Senast ändrad:
Topp