Enjoy dinka o date …..Ska på dejt, så tog med min tvilling, alltså klockan, tillverkad samma år och månad som jag är född. Tyckte jag matchade jacka, band och indexmarkeringarna bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enjoy dinka o date …..Ska på dejt, så tog med min tvilling, alltså klockan, tillverkad samma år och månad som jag är född. Tyckte jag matchade jacka, band och indexmarkeringarna bra.
Daten kommer garanterat berömma dig för din matchning av indexmarkeringenSka på dejt, så tog med min tvilling, alltså klockan, tillverkad samma år och månad som jag är född. Tyckte jag matchade jacka, band och indexmarkeringarna bra.
Det första jag ska göra (efter en kram) är att slänga klockan i trynet på henne.Daten kommer garanterat berömma dig för din matchning av indexmarkeringen
Haha! Jag tänkte också skriva lycka till men jag ser att du redan har koll på lägetDet första jag ska göra (efter en kram) är att slänga klockan i trynet på henne.
Det är starka bilder du bjuder på!
Ja du @Barricello som du ställde frågan igår. Svaret = recept från tidningen Buffe som blev fredagens kvällsspis. Fänkål-äppelslaw med krispig torsk.I glaset, en kall Praga Silver Classic original. Ha,re gott//
Grym SMP!Upphällt efter kvällspromenaden med Zooki ...