Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
time2catch skrev:OP-logo. BOOM!
![]()
Denke skrev:Nytillskott!
Wow, det bästa du har gjort.jakob.dala skrev:En jaeger fick gå vidare men den ersattes av en annan ; )
Aquaracer2 skrev:Ricrob skrev:Uttråkad till döds efter 6 timmars opponering..
Opponering är ju kul :geek:
BluesmanV8 skrev:Ricrob skrev:Uttråkad till döds efter 6 timmars opponering..
Klaga inte.
Håll med istället![]()
Snyggt! och du fick mig att titta i min Jaeger avdelning i kassaskåpet idag. Hittade en snarlik till din som jag inte använt på mycket lång tid. Så nu får den lite handledstid idag. Ingen snabbställning på datumet så jag får leva med fel datum idag.jakob.dala skrev:En jaeger fick gå vidare men den ersattes av en annan ; )
Viking skrev:Snyggt! och du fick mig att titta i min Jaeger avdelning i kassaskåpet idag. Hittade en snarlik till din som jag inte använt på mycket lång tid. Så nu får den lite handledstid idag. Ingen snabbställning på datumet så jag får leva med fel datum idag.jakob.dala skrev:En jaeger fick gå vidare men den ersattes av en annan ; )
![]()
Spencer66 skrev:Nyinköpet för dagen, en klocka för killar med rediga kulor från en tillverkare som inte presenterat en rolig modell sedan 70-talet. Omega Seamaster 176.005 i gulddouble, blir inte hårigare än så här!
![]()
![]()
Gentle_Giant skrev:Vädrar denna läckerbit!
![]()
Pleasureman skrev:Titanarn idag.
H--vete vad porrig!!Spencer66 skrev:Nyinköpet för dagen, en klocka för killar med rediga kulor från en tillverkare som inte presenterat en rolig modell sedan 70-talet. Omega Seamaster 176.005 i gulddouble, blir inte hårigare än så här!
Micke B skrev:![]()
Minibar i my ally! Minibar is my friend!
Ha! Jag vaskar ingenting under 20000. Sossefasoner.Spencer66 skrev:Micke B skrev:![]()
Minibar i my ally! Minibar is my friend!
Najs, kan du bara vaska klockan så är allt komplett!