Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller bara koll på ett parallellt universum som är 33 1/3 minut före oss.Går tydligen hett till med tanke på vridningen
Rasande grannt med öppen sexa, de görs inte längre.Ligger här och läser och ser nu när datumet slagit om att min DJ verkar ha sån där 'öppen sexa'. Vet inte om det är bra eller obra, men så är det. Rätt tufft, tycker jag
Precis ätit frukost på Max...
Försöker undvika alla dessa "pussgrönsaker" som frun hängt upp!
Jaa, eller hur, otroligt att jag inte märkt det förut, haft klockan i 2,5 år. Den är -79, när slutade dom med det?Rasande grannt med öppen sexa, de görs inte längre.
Tror det var nån gång på 80-talet.Jaa, eller hur, otroligt att jag inte märkt det förut, haft klockan i 2,5 år. Den är -79, när slutade dom med det?
Känner mig mycket speciell just nu , nästen som att tillhöre en hemlig Rolex logeTror det var nån gång på 80-talet.
Vi kan träffas i Rolexlogen den 6:e, 16:e och 26:e.Känner mig mycket speciell just nu , nästen som att tillhöre en hemlig Rolex loge
Tura?Efterpost pga dåligt nät. På väg mot helsingör
Haha, och 9, 19, 29 och vända klockorna upp och nedVi kan träffas i Rolexlogen den 6:e, 16:e och 26:e.
Och öppen sexa, so sweet