• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Chuck

Patek
2-Faktor
Nyvaken långt hemifrån, saknar min gamla SLA033
F563D454-13C8-47AD-94C0-42F9AC54BC41.jpeg
FDAAC1D2-4AFD-41D6-A6DD-493B44841807.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Svettig "morgon" när man vaknar 9:45 och inser att man är parkad på datumparkering som börjar vid 8. Blir en snabb promenad till bilen som står helt ensam... ingen lapp... ska leta fram skrapjäveln men klart den inte ligger i bilen. Börjar vara ickemiljövän och drar på full blås för att göra bilen körduglig.. mitt under processen märker jag en silvrig bil som ställer sig på tvären av gatan.. jag vet nog allt vad det är för bil, en lapplisa! Jag slänger på mig vantarna och börjar dra knogarna på rutorna för att få bort isfan som inte vill bort, när det är någorlunda dugligt flyttar jag mig till en parallellgata, och den silvriga bilen åker iväg.. phew. Svettigt.

Nu soffläge hemma 😆
20211123_101317.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Det är lugnt! Kollade givetvis efteråt med appen samt även körde med även med denna för att vara på säkra sidan. Sen om man har induktionshäll i köket ;) kanske man skall se upp likaså!//🦊
IMG_2994.jpeg
Helt rätt - min induktionshäll var dock extremt mycket lägre än vad vänstra hörnet på PC var(Lenovo thinkpad X390 Yoga ) och på andra är det tydligen höger.
På en Airbook, 2015 är det locket som är värst.

Tycker du kinesen fungerar?
 
Topp