• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1361616385.983938.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1361616385.983938.jpg
    52.3 KB · Visningar: 139
80talisten skrev:
JakobZ skrev:
80talisten skrev:
Josef B skrev:

Inte sett mycket av den, men den verkar ju lite mera kul än den lite halvtrista Royal oak... :p - (vill absolut inte trampa RO-älskare på tårna)

Haha, halvtrist och AP RO i samma mening från någon som rockar en MM300 och en Orient rimmar lite halvdåligt måste jag säga :mrgreen:
det hade varit värre om det kom från dig med en svennebanan SMP... ;) nä skämt o sido... med tråkig menar jag att den typ syns på varje forum, och det är inte lite man ser av den heller... Overseas känns mera exotisk på så vis..

Haha vad hade det med Omega att göra? (låt mig inte undervisa dig i Omega kontra Seiko igen :mrgreen: )

Målarn skrev:
Kanske en Leijona idag??
20130222_162834_zps6a6a09c9.jpg

Riktigt fin!!

JakobZ skrev:
80talisten skrev:
JakobZ skrev:
80talisten skrev:
Josef B skrev:

Inte sett mycket av den, men den verkar ju lite mera kul än den lite halvtrista Royal oak... :p - (vill absolut inte trampa RO-älskare på tårna)

Haha, halvtrist och AP RO i samma mening från någon som rockar en MM300 och en Orient rimmar lite halvdåligt måste jag säga :mrgreen:
det hade varit värre om det kom från dig med en svennebanan SMP... ;) nä skämt o sido... med tråkig menar jag att den typ syns på varje forum, och det är inte lite man ser av den heller... Overseas känns mera exotisk på så vis..

Haha vad hade det med Omega att göra? (låt mig inte undervisa dig i Omega kontra Seiko igen :mrgreen: )
En sådan undervisning har du aldrig kört för mig.. :) sitter redo med papper och penna!

Slänger in en gammal sommarbild för att mana på våren och värmen. Samma Rolle på armen idag men jag sitter inne och kikar ut på det istäckta vattnet...
f7363073.jpg

BluesmanV8 skrev:
Viggen skrev:
Här kommer en ny Seiko i min samling. Det var denna jag köpte av Bluesman. Måste erkänna att jag trivs väldigt bra med den på armen, bättre än med minimonstret. :D

Tyvärr hade varken jag eller han verktyg för att korta länken, så jag har den nu tillfälligt på ett svart nato. Men orginal-länken skall på så fort det blir fixat. :)
Sådär snygg var den aldrig hos mig!
Återköp med 20% rabatt?
Måste köpa ballonger....

Tack! Den var lika snygg hos dig med, annars hade jag inte köpt den. :D
Tyvärr är den inte till salu, men jag byter den gärna rakt av mot en Omega Speedmaster Pro. ;)

Min paketöppnings-tråd får vänta till början av nästa vecka, då borsan och hans familj kom på besök och tillbringar helgen här. Så jag har inte mycket tid över till klockor denna helg. :)

Tillbaka
Topp