Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fifflio skrev:Den där var ju riktigt cool! Gillade den skarpt!Målarn skrev:Kanske en Leijona idag??
![]()
![]()
80talisten skrev:det hade varit värre om det kom från dig med en svennebanan SMP...JakobZ skrev:80talisten skrev:Josef B skrev:Japp, Overseas![]()
Inte sett mycket av den, men den verkar ju lite mera kul än den lite halvtrista Royal oak...- (vill absolut inte trampa RO-älskare på tårna)
Haha, halvtrist och AP RO i samma mening från någon som rockar en MM300 och en Orient rimmar lite halvdåligt måste jag säga :mrgreen:nä skämt o sido... med tråkig menar jag att den typ syns på varje forum, och det är inte lite man ser av den heller... Overseas känns mera exotisk på så vis..
Målarn skrev:Kanske en Leijona idag??
![]()
Va kostar en sådan skönhet i runda slängar?Målarn skrev:Fifflio skrev:Den där var ju riktigt cool! Gillade den skarpt!Målarn skrev:Kanske en Leijona idag??
![]()
![]()
Tackar min vän!! Den kom igår
![]()
En sådan undervisning har du aldrig kört för mig..JakobZ skrev:80talisten skrev:det hade varit värre om det kom från dig med en svennebanan SMP...JakobZ skrev:80talisten skrev:Josef B skrev:Japp, Overseas![]()
Inte sett mycket av den, men den verkar ju lite mera kul än den lite halvtrista Royal oak...- (vill absolut inte trampa RO-älskare på tårna)
Haha, halvtrist och AP RO i samma mening från någon som rockar en MM300 och en Orient rimmar lite halvdåligt måste jag säga :mrgreen:nä skämt o sido... med tråkig menar jag att den typ syns på varje forum, och det är inte lite man ser av den heller... Overseas känns mera exotisk på så vis..
Haha vad hade det med Omega att göra? (låt mig inte undervisa dig i Omega kontra Seiko igen :mrgreen: )
Hundring?!?! Vart får man tag i dom då?Målarn skrev:Tackar JakobZ!!
Fifflio någon hundring max, har nog 3st haha :lol:
Fifflio skrev:Hundring?!?! Vart får man tag i dom då?Målarn skrev:Tackar JakobZ!!
Fifflio någon hundring max, har nog 3st haha :lol:![]()
När du tröttnar på någon av dom så hör du av dig!!Målarn skrev:Fifflio skrev:Hundring?!?! Vart får man tag i dom då?Målarn skrev:Tackar JakobZ!!
Fifflio någon hundring max, har nog 3st haha :lol:![]()
Faktiskt Ingen Aning just nu hahah... Knep den Enda på ebay![]()
JS_80 skrev:Denna kör jag idag, DJ från 1972 på oyster med blå tavla
![]()
BluesmanV8 skrev:Sådär snygg var den aldrig hos mig!Viggen skrev:Här kommer en ny Seiko i min samling. Det var denna jag köpte av Bluesman. Måste erkänna att jag trivs väldigt bra med den på armen, bättre än med minimonstret.![]()
Tyvärr hade varken jag eller han verktyg för att korta länken, så jag har den nu tillfälligt på ett svart nato. Men orginal-länken skall på så fort det blir fixat.![]()
Återköp med 20% rabatt?
Måste köpa ballonger....
jnordb skrev:JS_80 skrev:Denna kör jag idag, DJ från 1972 på oyster med blå tavla
http://i1156.photobucket.com/albums/p575/JS_80/46a27a72.jpg[/mg][/quote]
Supersnygg!
Vad är det för refnr? Letar en likadan fast 10 år yngre :)[/quote]
Ser ut som en 1603..
Zenith skrev:masterkiller skrev:Länge sedan det blev en balkongbild...
![]()
Bor i frösunda?![]()
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:Kör med min gullegris idag igen.... Funderar på att ta Orienten imorrn...![]()
![]()