• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jobbar hemifrån idag men inser att det var en dålig idé då vattnet är avstängt. Nu väntar vi på att vattnet ska komma tillbaka så vi kan göra mer kaffe
20220209_103751.jpg

Covid dag 4:
Tufft att vara förpassad till sovrummmet. Skulle tagit med mig alla klockor hit innan jag blev sjuk.
Min fru som inte har blivit smittad ännu frågade om hon kunde ge mig något. Ja, mina klockor!
Dom fick jag tydligen lära mig att klara mig utan ett tag. Känns som att vi inte riktigt talar samma språk här hemma ;) Tur att hon är underbar i alla fall:heart:

Samma klocka i 3dagar var tuffare än jag trodde.
Undrar hur OWGM ska gå..

Försöker göra en långsiktig plan för min samling. Kommit på att jag inte ska köpa så mycket detta året (om inte Tudor släpper något kul) utan spara lite till en Rolex Sub No-date från 2017. Det är min sons födelseår så det hade varit kul att ha något från det.

20220209_122425.jpg

Tillbaka
Topp