• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hepanter

Patek
2-Faktor
En kopp kaffe på maten inkl uppdatering av läget i Ukraina innan det är dags att dyka ner i den välfyllda mejlkorgen. Du hör @hepanter, det är riktigt ansträngande dagar här i värmen på kontoret! 😀
20220225_123819.jpg
Låter lugnare än min dag. Flyttat kalvar precis, en stack ut så man fick springa som en dåre. Sen lyckades jag fånga den och kasta om ett rep, nu känner man sig rätt sliten. Lite mat på detta så...
DSC_1030.JPG
 

rstattin

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Precis hämtat hem Speedmastern som varit på service 🤩 så nu får Railmastern vila. Nu får Speedmastern vara OWG-klockan fram tills min riktiga OWGM-klocka kommer :p
20220225_134208.jpg

Jag som lagt ut denna till försäljning... Måste fan dra tillbaka annonsen genast, känns dumt att sälja en så pass fin klocka, nu när den är nyservad...
 
Topp