Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju inte allt för jobbigt ut alls!Tar ett telefonmöte och njuter av omgivningarna.
Gör kaffe
@Johanaxe66 Ja exakt så är det, den är liten men har mycket karisma Lite sportigt med orange sekundvisare
Dricker kaffe och konstaterar att jag i alla fall tagit mig till starten i owgm
God morgon
Ha en trevlig dag!
Underbar brun tavla, får mig att tänka på just bryggkaffe i dess underbBlev lite inspirerad till dagens klocka!
It's choclate time!
Certina Argonaut 280 i chokladbrun färg!
Jo jag kände det man vill ju vara glad och sådärKul med lite färg i en månad!!!
Sitter på BB och dricker whisky ur mugg och har precis plockat ut en liten tjej
Det är en 100 årig radium tank! Den tickar på fint!Den där var mögelmysig! Vad är det för något?
En klocka jag själv var ute efter men lyckades inte beställa en till Sverige, vart fick du tag på din?Den är ny för idag så vi bekantar oss.
Från en Tysk återförsäljare.En klocka jag själv var ute efter men lyckades inte beställa en till Sverige, vart fick du tag på din?