Vänersborg..där har jag aldrig varit, bara fått klockpaket därifrån1 Poäng. Resan slutar i stad med bryggeri som blivit känt på urbra forum. Vi åkte från Vänersborg till Helsingborg. Kanske Aboynamedsue kan se vart bilden är tagen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänersborg..där har jag aldrig varit, bara fått klockpaket därifrån1 Poäng. Resan slutar i stad med bryggeri som blivit känt på urbra forum. Vi åkte från Vänersborg till Helsingborg. Kanske Aboynamedsue kan se vart bilden är tagen.![]()
Även jag sitter i Vänersborg och undrar varför jabla inte hörde av sig
Lidl's parkering?
Edit: va gjorde du i den här hålan? Men framförallt, varför kom du inte förbi på en färdknäpp???![]()
Lidl's parkering?
Edit: va gjorde du i den här hålan? Men framförallt, varför kom du inte förbi på en färdknäpp???![]()
Även jag sitter i Vänersborg och undrar varför jabla inte hörde av sig![]()
Tycker man kan skåda något från Ur o Pen.Frun laddar godisskålen, ser ni något extra sött?
![]()
Stort grattis! En modern klassiker.Dagens nyköp precis avplastad![]()
Tycker man kan skåda något från Ur o Pen.![]()
Tycker du skall ta en sista gosak innan du går.Sitter på jobbet och äter lite av alla "mutor" julgodis som kommit de senaste dagarna.
Har jobbat lite ocksåmen dags och gå hem nu.
![]()
Är inte bortrest så något borde gå.Du är den enda med skarpa ögon! När ska vi dra ihop slakten? Hur ser det ut för dig i juldagarna?![]()
Sitter på jobbet och äter lite av alla "mutor" julgodis som kommit de senaste dagarna.
![]()
Sitter på jobbet och äter lite av alla "mutor" julgodis som kommit de senaste dagarna.
![]()
Finns möbelföretag som levererar monterat o klart, verkar vara värt pengarna.Är döende efter öppnat nästa möbelhelvete.... Orkar inte
Finns möbelföretag som levererar monterat o klart, verkar vara värt pengarna.![]()
Grym ju. Ska köpa en fet dykare av nån sort snart.Garanterat forumets finaste (nya) citizendykare! Ftw!
![]()
Ny för dagen och kanske den enda på klocksnack(?)