• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

GT & GS 😍
89D79C71-F4CC-4508-884A-52E65FF18DB5.jpeg

A80B3CED-C83D-434E-813A-142A0575DA9D.jpeg

Visst är den fantastisk? 😃

Ja, absolut. Är nog bland de modeller jag sneglat mest på senaste åren, men alltid lyckats landa något annat istället.

Kul även att frun tillsammans med den fantastiska personalen på Engströms Ur lyckas pinpointa den på ren personkännedom.. Skulle också kunna tyda på någon form av sjukdom i mitt fall, men väljer att gå på det förra. 🙂

Ja, absolut. Är nog bland de modeller jag sneglat mest på senaste åren, men alltid lyckats landa något annat istället.

Kul även att frun tillsammans med den fantastiska personalen på Engströms Ur lyckas pinpointa den på ren personkännedom.. Skulle också kunna tyda på någon form av sjukdom i mitt fall, men väljer att gå på det förra. 🙂

Jäkligt kul! Bra fru :D
Lite samma för mig. Var inne och skulle köpa en SS till pappa i 60års present när min urmakare sa "Jag har precis fått in en klocka du skulle älska". Satte alpinisten på armen och sen var det bara att betala och gå hem 🤣
Det blev den gröna för mig :)

Tillbaka
Topp