• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Äntligen på väg hem, första gången idag som jag inte känner mig stressad! På väg hem med dom bättre begagnade fälgarna till bilen jag åker i!

51622869-40D7-4DB2-9CE2-64D8762D253F.jpeg
E2157349-2035-48BA-8665-EC785C17992F.jpeg
C61F047E-167F-4151-94AD-A3F0564DAB52.jpeg

Tidigare idag hade jag snabblunch med @Vinterdykarn! Tyvärr så han vi inte snacka klockor så mycket man hade velat! Men det var jätte kul att träffa dig och få ett ansikte! Även tack för lunchen, den satt som en smäck 🤘🏼

B0DB1E95-241D-4964-933B-0AA7BCA83B15.jpeg
Men det där var ju ingen guldbratte @Vinterdykarn ;)

Äntligen på väg hem, första gången idag som jag inte känner mig stressad! På väg hem med dom bättre begagnade fälgarna till bilen jag åker i!

51622869-40D7-4DB2-9CE2-64D8762D253F.jpeg
E2157349-2035-48BA-8665-EC785C17992F.jpeg
C61F047E-167F-4151-94AD-A3F0564DAB52.jpeg

Tidigare idag hade jag snabblunch med @Vinterdykarn! Tyvärr så han vi inte snacka klockor så mycket man hade velat! Men det var jätte kul att träffa dig och få ett ansikte! Även tack för lunchen, den satt som en smäck 🤘🏼

B0DB1E95-241D-4964-933B-0AA7BCA83B15.jpeg
Tack själv @Affe. Kul att ses. Nästa gång så planerar vi bättre 🙈 så vi får mer tid. Din DD är grymt fin :)

Senast ändrad:
Men det där var ju ingen guldbratte @Vinterdykarn ;)
Snälla nån @A.Edfalk, det hade ju gått mer än 13 timmar sen klockan slog 12. Många byten har det blivit. Jag var ju t.o.m. tvungen att dubbelwrista 😂.
Bratten låg för övrigt mindre än en halvmeter ifrån våra handleder. Självklart ville jag visa @Affe hur den mår på blått "tropic"gummi. Det är ju trots allt tack vare honom som jag har den.

Snälla nån @A.Edfalk, det hade ju gått mer än 13 timmar sen klockan slog 12. Många byten har det blivit. Jag var ju t.o.m. tvungen att dubbelwrista 😂.
Bratten låg för övrigt mindre än en halvmeter ifrån våra handleder. Självklart ville jag visa @Affe hur den mår på blått "tropic"gummi. Det är ju trots allt tack vare honom som jag har den.
Hahaha ja juste du var ju sådär konstig och bytte inte klocka i mars nej. Kul att han fick se den igen iaf!

Ser väldigt nyttigt ut. Är det vegatariskt⛄
Grilling = Kull = Tre = Planteriket = "Vegeteriansk"
Løk = Grønnsak = "Vegetariansk"
Rolex = Gull = Man må være grønnsak for å like Rolex = "Vegeteriansk"
Sol = Som en MoonSwatch = Man må være helt grønnsak for å like Bioceramic = "Vegeteriansk"
Øl = Humle m.m. = "Vegeteriansk"
Pølser = Tarm = noe dritt = åpenbart noe "Vegeteriansk"
Cigar = Tobakksplanter = "Vegeteriansk"
Burger = mye grønnsaker / Beyond burger = "Vegeteriansk"
Pommes frites = Poteter = "Vegetariansk"

Så - ja - alt er "Vegeteriansk", kontemporært og politisk korrekt. ;)

Blev tillbaka till nyköpet.
Precis skällt ut en gubbjävel som gick förbi med lös hund som springer fram och gör utfall mot mina hundar så jag fick lyfta upp dom med koppel och sele för att hinna få undan dom.

Det var tydligen ingen fara, för den är så snäll vanligtvis och springer aldrig ifrån honom.

Vi var ungefär 2 minuter ifrån en lavett. Satan vad upprörd jag är.
276C6B13-4137-42D5-B0F1-CB792AA4EFBF.jpeg

Tillbaka
Topp