• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Hänger i soffan, väntar på käk med Mr Marlin blue on black
AA070469-2EE6-4EE9-B216-E4BDCB9C6D6E.jpeg

Helt missat, coolt! Trampar själv runt på ett träben sedan 1999, och i princip samma årstiden nu, inte kunnat vänja mig med vad som först var adaptivt, och nu AI, men bara jag som är stenålders
Oh fasen! Förstår att det kan vara svårt att vänja sig. Jag hade ”turen” att det va produktionsfel på mig från början så jag har alltid varit delvis cyborg. 😅 Kan ändå känna mig stenålder när utvecklingen går ruskigt fort.

Oh fasen! Förstår att det kan vara svårt att vänja sig. Jag hade ”turen” att det va produktionsfel på mig från början så jag har alltid varit delvis cyborg. 😅 Kan ändå känna mig stenålder när utvecklingen går ruskigt fort.
Nja, när jag var yngre fick jag ofta prova nytt i Lund tillsammans med bl.a. Össur och Otto Bock, men det som faktiskt gav mig mest livskvalitet var ett projekt med en sjukgymnast som doktorerade på typ ”rehab i verkligheten”, så vi tillbringade helger i skogen, i parker med ojämna trappor och på sandstränder istället för sjukhuskorridoren med gångställningar. Ramlade ofta då, men fick ett enormt förtroende för träbenet (vänster), tog manuellt körkort, avslutade universitet och gjorde mina första två år som ingenjör på fältet servandes ångpannor 😄😄😄

Tillbaka
Topp