• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Frukost på fik.
IMG_20220508_100222_423~2.jpg
 
Grymt nöjd med nya klockan och den första Doxan för mig 😀 Ha en fin söndag KS!
AE8F229F-6768-483C-AF8E-DA5A33C92E18.jpeg

Dags att åka iväg och köpa nya balkongmöbler och lite växter
20220508_105851.jpg
De är verkligen otroligt snygga Doxa-klockorna! Vill se dem ofta!
Jag begriper mig emellertid inte på den yttre skalan på bezeln. Jag blir nyfiken och vill förstå, men kan inte.
Nu ser jag också att det är två olika obegripligheter på dessa två. Jag har förstått att det kan ha med någon slags dekompression att göra, men som sagt det är två olika graderingar på den svarta och den orangea.
Finns det någon där ute med intellektuell spänst och tålamod nog att förklara.😉
 
De är verkligen otroligt snygga Doxa-klockorna! Vill se dem ofta!
Jag begriper mig emellertid inte på den yttre skalan på bezeln. Jag blir nyfiken och vill förstå, men kan inte.
Nu ser jag också att det är två olika obegripligheter på dessa två. Jag har förstått att det kan ha med någon slags dekompression att göra, men som sagt det är två olika graderingar på den svarta och den orangea.
Finns det någon där ute med intellektuell spänst och tålamod nog att förklara.😉
Ganska enkelt: den yttre skalan är vilket djup du dyker på (min är feet och den andra är meter). När tiden sen har kommit till ditt djup är det bara att bege sig upp utan några problem. Hoppas jag var begriplig. Sedan kan jag informera om att detta är den absolut bekvämaste klockan jag haft 👌
 
Tillbaka
Topp