Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt! Vi blev riktigt oroliga där, ett tag[emoji4]Armbandet bytte handled direkt efter fotosessionen!![]()
Västerort, är det Solna då?Min nya Sinn ska nu få vistas i dess riktiga natur. Nämligen lite ordningshållning!
Deutscher u-boot-stahl vs. bus= 1-0
Håller med Pelarn65, var det kostymklocka du sa? Men förstår att den sitter som fastvuxen!På Andys lekland. Igen..
![]()
Men den passar dig, inte kan han väl säga nej dåKombinerar Submarinen med en tjock silverlänk denna morgon (R0B är lagom nöjd med att jag fortsätter stjäla hans klocka...)![]()
Sitter och ugglar, multitaskar tv
![]()
Veckans utvik!
En bäver är för jävlit bra att ha![]()
Kollar läget med bävern!
Det är bra, lite uppmuntranMen den passar dig, inte kan han väl säga nej då
Det är bra, lite uppmuntran![]()
Men den passar dig, inte kan han väl säga nej då
Säg åt ROB att den sitter bättre på dig än på honom, det tycker vi alla!
Edit:
Hur dum får man bli (pratar om mig själv) Begrep inte varför jag inte fick till ROB ordentligt
innan jag insåg att att det är 0 och inte O. Så där: R0B , nu blev referensen rätt![]()
Kan tipsa om rubber B. Passar jävligt bra på exp1Provar kvällsklockan på Nato, länken åker snart på igen![]()