Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan, sånt där fika får inte jag när jag lämnat blodHar återigen lämnat trombocyter (blodplättar) till någon som behöver dom bättre än jag just nu. Kan starkt rekommendera att bli blodgivare, inte minst för fikan efteråt,
![]()
![]()
![]()
Satan, sånt där fika får inte jag när jag lämnat blod![]()
Men se, en tvilling till min DS Pilot! Nyfiken fråga, är boetten polerad i efterhand? Min klocka har borstad boett och polerad glasringPå väg mot lunchen.
![]()
Wow! Säg att Seikon är ”ärligt” patinerad @Fliegerchronograph🚁Har återigen lämnat trombocyter (blodplättar) till någon som behöver dom bättre än jag just nu. Kan starkt rekommendera att bli blodgivare, inte minst för fikan efteråt,
![]()
![]()
![]()
jag har kronografenMen se, en tvilling till min DS Pilot! Nyfiken fråga, är boetten polerad i efterhand? Min klocka har borstad boett och polerad glasring