Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, ser ut som Petronas towers i bakgrunden! KL har riktigt bra klockaffärer lite runt om.
Bra spanat! Jasså, är det såHärligt, ser ut som Petronas towers i bakgrunden! KL har riktigt bra klockaffärer lite runt om.Mycket vintage.
Och åter, GRATTIS!![]()
Kan inte riktigt hitta det nu. Men besökte ett köpcenter i Petaling Jaya strax innan pandemin där det var 90% vintage butiker. Om inte annat så finns det mycket fina Seiko och Grand Seiko butiker.Bra spanat! Jasså, är det såLåter som det kan bli några dyra dagar här då
![]()
Tack för tips, får se om jag lyckas komma förbi där i krokarna, så ska jag hålla utkik efter klockbutikerKan inte riktigt hitta det nu. Men besökte ett köpcenter i Petaling Jaya strax innan pandemin där det var 90% vintage butiker. Om inte annat så finns det mycket fina Seiko och Grand Seiko butiker.
Klokke = GS SBGA407. Lenken: GS AA1B811J0.har en känsla av att jag kommer springa till klockmaster och testa denna haha.. jävlar vad snygg. vad är den för ref?
detta är väl inte snowflake, eller? ser ut att vara stål boett/länk, men jag kanske har fel?Kø på vei hjem. Kjempefornøyd med «Skyflake» på GS-lenke.
![]()