S
Staafen
Guest
Snyggt!![]()
Försöker bekanta oss med kameraköp!
När är det dags för Speedy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!![]()
Försöker bekanta oss med kameraköp!
Bra fråga…Snyggt!
När är det dags för Speedy?
Självklart får du det. Vi kan ta det i veckan om du vill?Bra fråga…Efter sommaren känns lämpligt! Får man testa din någon dag på länken eller?
![]()
Trevlig dinkaHar man klippt gräsmattan under dagen får man en pilsner på kvällen. Det är sen gammalt ...
![]()
Roma Invicia! Buon viaggio! Hojta om du har vägarna förbi Stockholm så bjuder jag på en Negroni.Sista kvällen i Rom, ett glas vin på balkongen och en middag på stan innan flyttlasset går hem till Sverige![]()
Go for it! Speedy har en given plats!Bra fråga…Efter sommaren känns lämpligt! Får man testa din någon dag på länken eller?
![]()
Tack! Det ska jag, detsamma om du ska ner till Sveriges framsidaRoma Invicia! Buon viaggio! Hojta om du har vägarna förbi Stockholm så bjuder jag på en Negroni.![]()
Käka lunch på onsdag? My treat!Självklart får du det. Vi kan ta det i veckan om du vill?
Just på onsdag är jag upptagen men torsdag eller fredag. Vi hörs på sms!Käka lunch på onsdag? My treat!
Aj aj! Midsommar på agendan då, så åker ut till landet. Nästa vecka då kanske?Just på onsdag är jag upptagen men torsdag eller fredag. Vi hörs på sms!
Just ja, det är ju midsommar!Aj aj! Midsommar på agendan då, så åker ut till landet. Nästa vecka då kanske?