• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Spanar ut över nybygget😀
Nu är det armerat inför gjutning👍
IMG_20220622_200530.jpg

IMG_20220622_201642.jpg

Vi klocknördar kanske är nördar på flera olika sätt? Inser att jag själv samlar klockor, pennor och parfymer. Något löjligt kanske, men jag gillar kvalitet. Det gör något med mig! Något positivt. Misstänkter att flera av er har samma erfarenhet och sjukdomsbild. Våga vara nörd! Vi kanske skulle skapa klubben "Anonyma nördar"? En sådan klubb skulle jag vara stolt att tillhöra. :)
IMG_20220622_161555.jpg

Senast ändrad:
Vi klocknördar kanske är nördar på flera olika sätt? Inser att jag själv samlar klockor, pennor och parfymer. Något löjligt kanske, men jag gillar kvalitet. Det gör något med mig! Något positivt. Misstänkter att flera av er har samma erfarenhet och sjukdomsbild. Våga vara nörd! Vi kanske skulle skapa klubben "Anonyma nördar"? En sådan klubb skulle jag vara stolt att tillhöra. :)
IMG_20220622_161555.jpg
Det är riktigt! Nörd Pride!😄👍

Tillbaka
Topp