• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Stridspar var inte värt något då min flock är syltryggar och bytte sida till the darkside.
Men ensam är stark, och ett massivt flygunderstöd med inslag av blixtar gör att västraflanken fortfarande är under mitt styre.
Glöm inte backup och understöd från flanken samt eld och rörelse, samt jobba i stridsparet ! //;););)

Nu får det snart lov att bli lite svalare då det gått åt löjligt mycket pilsner den sista veckan ... ;)
IWC I 2022-07-01 (öl).jpg

Besöker Oskarshamn för första gången sen 2011. Jag frekventerade denna stad rätt flitigt i mitt tidigare arbete, men jag kan konstatera att stadskärnan är sig lik. Hotell post serverar fortfarande middag, Östersjön är fortfarande bredvid.
Jag svalkar mig med en öl medan familjen sover.
DAC1B375-62F2-4CBF-BEAB-0BCF6BF3F770.jpeg

Samma här, tur man kan surfa KS i bilen mellan matcherna :).
Jag åkte med laget i buss så det kan inte tyvärr inte jag.
Vi har iofs en hel gympasal när det är längre avbrott.

Kom däremot på att enda anledningen till att sonen ville ha mig med var för att agera bankomat.
Jag är som vanligt lurad. 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp