Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens dryck, socker… Låter kämpigtFrukost på jobbet
![]()
![]()
Förstår vad du menar men att ta en bild samtidigt som man kör bil är inte alltid förknippat med fara, det är iaf min åsikt. Alla får tycka olikahur tänker du när du fotar klockan under bilkörning??
Omdömeslöst är bara förnamnet på dessa idiotiska tilltag.
Så som jag tolkar lagen så är det olagligt oaktat vad din subjektiva åsikt är. Och det är inte bara en fara för dig utan även andra. Det är värt att stanna för att ta en bildFörstår vad du menar men att ta en bild samtidigt som man kör bil är inte alltid förknippat med fara, det är iaf min åsikt. Alla får tycka olika![]()
För en som varit med i två allvarliga bilolyckor kan jag bara säga att du är dum i huvudet. Skärp dig, det spelar ingen roll. Nästa gång när du byter fil så missar du något, som en idiot gjorde med mig.Förstår vad du menar men att ta en bild samtidigt som man kör bil är inte alltid förknippat med fara, det är iaf min åsikt. Alla får tycka olika![]()
Finns ju en lag som säger att man inte får pilla med mobilen under körning och jag tror att den kom till av en anledning.Förstår vad du menar men att ta en bild samtidigt som man kör bil är inte alltid förknippat med fara, det är iaf min åsikt. Alla får tycka olika![]()
Hemskt att höra! Fattar att du blir förbannad.För en som varit med i två allvarliga bilolyckor kan jag bara säga att du är dum i huvudet. Skärp dig, det spelar ingen roll. Nästa gång när du byter fil så missar du något, som en idiot gjorde med mig.
Hade gärna sluppit bli medicinskt invalid i nacken och få livet förstört vid 22 års ålder
Lycka tillFörsöker att göra så lite som möjligt, det är ju trots allt fredag.![]()
Tack, jobbar på detLycka till![]()
Jag skall fråga en åklagare vad han tycker !! Har du kört färdigt nu ?Förstår vad du menar men att ta en bild samtidigt som man kör bil är inte alltid förknippat med fara, det är iaf min åsikt. Alla får tycka olika![]()
Får åklagaren nya om det så har han definitivt kört färdigt.Jag skall fråga en åklagare vad han tycker !! Har du kört färdigt nu ?
Så är det !Får åklagaren nya om det så har han definitivt kört färdigt.