Knarkar kvällssol
Skål och trevlig helg KS
Skål och trevlig helg KS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!Inviger både min nya DJ och kontot här på Klocksnack! Trevlig helg!
Rakapparaten må ha varit ett skämt men en mustasch av den där kvaliteten skojar man inte bort!Ska tydligen bli uppehåll mot eftermiddagen, men vad gör det när jag ändå måste vara inne och återställa bombnedslaget jag har hunnit få till på 2 veckor.
Och det kan inte se ut så här när Los Tantos kommer hem, för då får jag väl aldrig vara gräsänkling något mer...
Hämtade posten, mest reklam som vanligt, men äntligen hade paketet kommit som jag väntat på i någon vecka!
Hehe....nu jäflar ska det rakas Groda!
Hm...den var tyvärr så långt ifrån bra som reklamen visade, men det hade man väl lite på känn, fick upp denna rakapparat när jag var in och grattade en gammal polare på Fejjan! Den orkade ju fakking ingen ting, ungefär som en gammal gubbe i min ålder, Hehe!