• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Samma som fredagtråden.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    281.8 KB · Visningar: 261
Hittade denna på beg marknaden, satte på ny rem idag :)

Bilagor

• Omega.jpg
    Omega.jpg
    34.5 KB · Visningar: 271
Tjatigt... Men den är fin.

Bilagor

• bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    256.2 KB · Visningar: 255
  • bild 2.JPG
    bild 2.JPG
    126 KB · Visningar: 260
  • bild 3.JPG
    bild 3.JPG
    107.8 KB · Visningar: 255
Kommer varva dessa här två...

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1362145795.865987.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1362145795.865987.jpg
    134.5 KB · Visningar: 261
micke_s skrev:
80talisten skrev:
Forumets grymmaste Orient ;)

Hur känns länken på din Mako XL?
Den är är kort och gott bra :) kollar man på priset kan man egentligen inte klaga men exempelvis om man jämför med Seiko Monster som är prissatt liknande så har Seiko Monster en bättre och "stabilare" länk och spänne och en något högre kvalitet i överlag... Men Mako XL har trevligare finish däremot och är fortfarande av mycket hög kvalitet kontra priset. Den sitter på handleden i skrivande stund.. Det avslöjar väl något av hur jag trivs med den!! :D

Re: Sv: Dagens Orient

BluesmanV8 skrev:
Nu får det vara nog!
Var handlar ni era Orient?

Smidigaste handlaren jag har haft att göra med som dessutom kör med två års garanti på dem (vilket inte alla gör) är http://www.seriouswatches.com. Var noga med att kolla på någon av deras Youtube videos för produkten. Där finns en rabattkod, tror den fortfarande ligger på 20%. De skickar från Holland. Annars ha jag även köpt en på http://www.creationwatches.com, bra priser ibland när de har sales men man måste ränka med att man får betala skatt och tull på creation ligger skickar från Asien.

Tillbaka
Topp