• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg till svärmor :oops:

image.jpg

Vi var ute på en tur.
20221005_172550.jpg

Nu tänker ni kanske att asfalten är väl inte så spännande att glo på, nej, men lugn, det kommer mera, dan är inte slut än... Utanför en lokal handlare fanns en sån där automat, där stoppar in ett mynt får typ en slimehand eller något annat spännande.Vi fick något knäppslag och tänkte: ja, varför inte? Det kan ju bli ett spännande paketöppningsinlägg, om än av det billigare slaget.
20221005_172324.jpg

Sagt och gjort, en tia fattigare (av nån anledning har de höjt priset, kostade det inte 5 spänn när jag var grabb??) så stod vi där med vårt nyförvärv i näven.
20221005_172355.jpg

Man undrar förstås vad det kan vara...
20221005_173755.jpg

Spänningen är olidlig, han knappt innanför dörren innan vi började slita upp den...
20221005_174424.jpg

Vad är det förnåge? Jo, en lite fisk.
20221005_174449.jpg

Jag hade till en början hoppats på något rött, för att matcha sekundvisare, men sen tänkte jag: de där svarta ögonen, de går perfekt ihop med urtavlan
20221005_174632.jpg

Vi har dessutom fått en praktisk behållare på köpet.

Detta var kanske inte lika spännande som en ny klocka, men jag är en fattig stackare och vill man ha en klocka som håller längre än tills man öppnar förpackningen får man nog lägga ute lite mer än en tia... Men lugn bara, jag har saker på ingående...

Tillbaka
Topp