Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt jäkla hård, precis tväremot en ål i babyoljaOväntat cool faktiskt, AR är snudd på orimligt bra..
Ska hitta ett Panna-liknande band till klockan sen blir det åka av![]()
Bra klipp i högern och vänsternPå väg till nya äventyr, som vanligt.
Vänster, höger, framåt marsch!
Längesen jag bar denna och längesen jag postade i tråden.
![]()
![]()
Hehe, sjukt bra liknelseDen är riktigt jäkla hård, precis tväremot en ål i babyolja![]()
Klart min nya Seiko sitter på armen!
Nästa vecka blir det mer
![]()
Snygg bild av en snygg klocka för kaffepengar. Min fru hade en liknande en period. Dock på min arm nedan ...
![]()
Snygg bild av en snygg klocka för kaffepengar. Min fru hade en liknande en period. Dock på min arm nedan ...
![]()
Kollar hur börsen har gått idag, bra dag.
![]()
Syftade faktiskt även på mina egna innehavInte så konstigt när du bara inkluderar dagens vinnare.![]()
Hade en sådan tomte när jag var mindre. Lika otäckt varje gång jag fann den i lådan bland julsakernaPlockar undan dom sista julsakerna. Tjugondag Knut idag ...
![]()