Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Brukar hålla till på vattugatan när jag är i Sthlm. Pong runt hörnet där är en klar favorit till lunch...Käkar på Pong! Sthlms bästa asiatiska buffé som avslutas med risbollar med glass..
![]()
Apropå folköl, vad är en minirulle och vad är det för material vi ser på bilden?
Tror det är samma, dock ej säker på den på vattugatan!Håller med. Brukar hålla till på vattugatan när jag är i Sthlm. Pong runt hörnet där är en klar favorit till lunch...
Kör de samma buffe på kvällen som på dagen?
Sjukt ball färg på den vridningen!Nu på korrekt 7836 länk iaf
![]()
Dras sakta men säkert ner i Sub-träsket. Hjälp! Rädda mig! Snart siter jag hos Rob.E. med kreditkortet på bordet.![]()
Manligt inläggStår vid plasma skäraren och fixar lite aluminium bitar![]()
![]()
![]()
Tack! Nej tyvärr ej. Vet inte vad det ligger på löst!Snygg! Har du mesh-bandet till den också? =)
Stiligt!Matchar Rollen med en av julklappströjorna idag
![]()