Tar en kaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åååh! Den har jag inte sett förut och var påväg att säga att den var en bra kombination av lite YM(Bezel), Panerai(storlek/kronskydd) och eget vid första anblick.Förtjust!![]()
Panerai så klartStällde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag
![]()
![]()
![]()
Jag röstar för iwcStällde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag
![]()
![]()
![]()
Är mer inne på den svarta, tycker den är snyggare på gummit. Svart på svart gillar jag. Diggar blå tavla men är inte lika förtjust i blått gummiHade du fått tag i Aquatimern (inte chrono) edition Jacques Cousteau så ta den alla dagar i veckan. Tavlan är gudomlig i den blå nyansen. Min enda motivation är emotionell, har inget med mekanik eller liknande att göra![]()
Haha, ja ena dagen är jag 100% säker på Panerai men en annan dag så är det 100% IWC. Det är det som är det svåra när man pratar klockor i den här prisklassen. Lär ju köpa båda inom ett eller två år dock.Panerai så klart![]()
Den blåa måste ses i verkligheten för att uppskattas! Med min mark xviii var jag helt inne på den svarta, tills jag såg den blå lillprinsen med egna ögon. Tror Cousteau är på svart gummi om jag inte missminner mig (vilket är fullt möjligt). Men du ska ju göra det som känns bäst i magen såklartÄr mer inne på den svarta, tycker den är snyggare på gummit. Svart på svart gillar jag. Diggar blå tavla men är inte lika förtjust i blått gummi![]()