• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tar en kaffe
FAD6FE15-B00B-4716-AAAB-6EFE543D2442.jpeg

Vad tycker panelen, en IWC aquatimer eller en Panerai pam 01312? Jag har 19,5cm handleder så jag tycker om lite större klockor. Någon som har erfarenhet av ovannämnda märken/modeller? Har svårt för att bestämma mig😅

Ställde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga😬. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag😄
5B598C8D-C424-45AB-AA1A-515AC230600A.png
F8B1AB0F-DE7B-462F-91FE-EC89438E119D.png

@InWester Hade du fått tag i Aquatimern (inte chrono) edition Jacques Cousteau så ta den alla dagar i veckan. Tavlan är gudomlig i den blå nyansen. Min enda motivation är emotionell, har inget med mekanik eller liknande att göra 😊

Ställde frågan tidigare men ingen nappade, jag står och velar mella dessa 2 klockor. Iwc Aquatimer och Pam 01213. Två helt olika klockor men jag finner dom oemotståndliga😬. Kommer att ha ha råd för EN utav dom. Vad säger ni? Någon med erfarenheter av modellerna/märket? Bilder stulna från nätet med framgår väl hoppas jag😄
Panerai så klart :)

Jag röstar för iwc

Hade du fått tag i Aquatimern (inte chrono) edition Jacques Cousteau så ta den alla dagar i veckan. Tavlan är gudomlig i den blå nyansen. Min enda motivation är emotionell, har inget med mekanik eller liknande att göra 😊
Är mer inne på den svarta, tycker den är snyggare på gummit. Svart på svart gillar jag. Diggar blå tavla men är inte lika förtjust i blått gummi🧐

Är mer inne på den svarta, tycker den är snyggare på gummit. Svart på svart gillar jag. Diggar blå tavla men är inte lika förtjust i blått gummi🧐
Den blåa måste ses i verkligheten för att uppskattas! Med min mark xviii var jag helt inne på den svarta, tills jag såg den blå lillprinsen med egna ögon. Tror Cousteau är på svart gummi om jag inte missminner mig (vilket är fullt möjligt). Men du ska ju göra det som känns bäst i magen såklart 😊

Tillbaka
Topp