• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Hej! Natten var allt annat än bra! Jag vaknade upp med en 10 attack runt 0200. Jag jobbar själv inom sjukvården. Eftersom det inte var akut ringde jag 1177 Stockholm och tvingades lyssna på reklam för ett vård bolag i 5 minuter. Så otrevlig bemötandet av en sjuksköterska. Jag skulle ha ringt enligt henne ambulans när anfallet kom. Jag är 45 och änkling, Min man är död sedan länge. Hur kan man tro att det går att ens ringa under ett anfall. Man försöker ju bara syresätta blodet i panik. Kram Joakim
IMG_20221208_081757_941~2.jpg
å

Usch☹️ Ta hand om dig kompis!
Dina klockvänner tänker på dig❤️
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Hej! Natten var allt annat än bra! Jag vaknade upp med en 10 attack runt 0200. Jag jobbar själv inom sjukvården. Eftersom det inte var akut ringde jag 1177 Stockholm och tvingades lyssna på reklam för ett vård bolag i 5 minuter. Så otrevlig bemötandet av en sjuksköterska. Jag skulle ha ringt enligt henne ambulans när anfallet kom. Jag är 45 och änkling, Min man är död sedan länge. Hur kan man tro att det går att ens ringa under ett anfall. Man försöker ju bara syresätta blodet i panik. Kram Joakim
IMG_20221208_081757_941~2.jpg
å
krya på dig.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Hej! Natten var allt annat än bra! Jag vaknade upp med en 10 attack runt 0200. Jag jobbar själv inom sjukvården. Eftersom det inte var akut ringde jag 1177 Stockholm och tvingades lyssna på reklam för ett vård bolag i 5 minuter. Så otrevlig bemötandet av en sjuksköterska. Jag skulle ha ringt enligt henne ambulans när anfallet kom. Jag är 45 och änkling, Min man är död sedan länge. Hur kan man tro att det går att ens ringa under ett anfall. Man försöker ju bara syresätta blodet i panik. Kram Joakim
IMG_20221208_081757_941~2.jpg
å
Herregud det låter helt bisarrt, men inte första gången man hör om bemötande och kompetens på 1177. Hoppas att du mår bättre och får den hjälp du behöver!
 
Topp