• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_6171.jpeg

Godmorgon.Uppe med tuppen. Min tanke var att jobba några timmar idag. Får se hur det blir med det ! Strax frukost iallafall. Ha ´re bäst // (Inget är perfekt, det är därför pennor har suddgummi.// Wolfgang Riebe)
 
Väntar på UPS som påstår att det gjordes ett misslyckat försök att leverera igår så nu har jag placerat jobbdator vid fönstret på ovanvåningen för full visuell kontroll!

Som synes finns det två spår utanför mig från igår. Ett som visar att någon har varit här och vänt, och ett annat som går rakt fram…mina. Men! Det finns inga fotspår fram till min dörr så ingen har varit och ringt på.

Gissar att chauffören tyckte att min försändelse var tung och bökig men åkte hit för trackingens skull och hoppas att någon annan får körningen idag. Det är min konspirationsteori i alla fall 😎

42018221-D18B-4EAD-8481-C6065AF2CFC5.jpeg
 
Väntar på UPS som påstår att det gjordes ett misslyckat försök att leverera igår så nu har jag placerat jobbdator vid fönstret på ovanvåningen för full visuell kontroll!

Som synes finns det två spår utanför mig från igår. Ett som visar att någon har varit här och vänt, och ett annat som går rakt fram…mina. Men! Det finns inga fotspår fram till min dörr så ingen har varit och ringt på.

Gissar att chauffören tyckte att min försändelse var tung och bökig men åkte hit för trackingens skull och hoppas att någon annan får körningen idag. Det är min konspirationsteori i alla fall 😎

42018221-D18B-4EAD-8481-C6065AF2CFC5.jpeg
Tyvärr kan du ha rätt...flera gånger sett UPS bilen komma upp för backen jag bor i och sen några minuter senare, få ett sms att ingen var hemma och att paketet finns att hämta på närmaste servicepunkt, som i mitt fall ligger 3 kilometer bort....
 
Väntar på UPS som påstår att det gjordes ett misslyckat försök att leverera igår så nu har jag placerat jobbdator vid fönstret på ovanvåningen för full visuell kontroll!

Som synes finns det två spår utanför mig från igår. Ett som visar att någon har varit här och vänt, och ett annat som går rakt fram…mina. Men! Det finns inga fotspår fram till min dörr så ingen har varit och ringt på.

Gissar att chauffören tyckte att min försändelse var tung och bökig men åkte hit för trackingens skull och hoppas att någon annan får körningen idag. Det är min konspirationsteori i alla fall 😎

42018221-D18B-4EAD-8481-C6065AF2CFC5.jpeg
Köper fn inte om ups levererar, 2 ggr har jag väntar på deras värdelösa scheman, får sms försökte leverera, ingen hemma, 100% BS, pratade med chefen för pick up point, ”så här gör de jämnt, dumpar paketen hos mig, för tight schema, hinner ej”…. O så waistar man en heldag på vänta, fuck ups…
 
Tillbaka
Topp