• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Larmat på kontoret och tar kväll
20230129_171156.jpg
 
Du gillar Speddmaster så pass mycket att du måste ha 2 st?!😳 Ser att en är vintage och en är modern, men kan inte klandra dig då det helt klart är grym klocka!
Hahaha japp, har haft ett mål i 10 plus år: att ha en kaliber 321 (105.012) och en Sapphire sandwich (2017). Dessa går i arv till barn och ev. barnbarn, Tudoren är en daily och Explorer II följer med på resan/äventyr med familj 🤩💪
 
Senast ändrad:

Delgada

Patek
Vi kikar hockey och har jävulusiskt ont i ryggen.
En punkt under höger skulderblad som har fått något ryck, svårt att andas djupt utan Ipren och Alvedon. Tips på lösning någon?

6A5372C5-EE8C-4ECD-8279-23B9B410A9C9.jpeg
Vill inte uttala mig alltför säkert som distans-diagnostik, men det låter som en revbensupphakning. En sjukgymnast med OMT-inriktning (ortopedisk manuell terapi) är mitt tips. Om du bor där jag fått uppfattning att du bor finns gott om sådan kompetens.
Lycka till!👍
 
Senast ändrad:
Topp