Vart i landet är det sånt där pangväder??Tippen i vårvädret idag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart i landet är det sånt där pangväder??Tippen i vårvädret idag
![]()
Om man inte haft handleder i storlek med en lungsjuk kolibri så hade jag definitivt inhandlat en panna. Galet niceDricker kaffe i solen på balkongen efter en härlig skogspromenad
![]()
![]()
![]()
![]()
Gbg, hör och häpnaVart i landet är det sånt där pangväder??
Du kan hitta en sån härSka se om man kan hitta något spännande i denna bok.
![]()
Haha, inte bara kolibri utan lungsjuk ocksåOm man inte haft handleder i storlek med en lungsjuk kolibri så hade jag definitivt inhandlat en panna. Galet nice![]()
Du var nog inte helt nykter när du läste vad jag skrev. Jag syftade inte på situationen när du blev rånad utan jag tipsade dig om att lägga ner spånken eftersom du tycks ha en förkärlek till att skriva rätt uppmärksamhetstörstande PM till mig när du konsumerat.Det här var min sista post här. Min dörr blev uppbruten och flera klockor stals. Enligt Alarik är det mitt eget fel för att jag dricker en del. Menar han verkligen att de som uppståtts för brått på Stureplan är deras eget fel för attt klockorna är dyra. Jag tackar för mig. Mvh Joakim