Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää, ska jag ha den en vardag så får det bli bara fickur, allt annat är väl ett hemskt etikettesbrott! Men hjälp vad det tickar högt...Glidare! Skippar du klocka på armen eller kör du dubbelpipigt?
Krya!!!Ligger på sjukhus och väntar på massa undersökningar. Kul klocka att titta på iallafall. Gott kaffe bjuder dem inte på här.
Öronproppar - Apotea nästa stoppNää, ska jag ha den en vardag så får det bli bara fickur, allt annat är väl ett hemskt etikettesbrott! Men hjälp vad det tickar högt...
"Varför går Flecktarn runt med öronproppar, och varför låter han som en Moraklocka? Ska vi ringa HR?"Öronproppar - Apotea nästa stopp
Producerad i 100 ex. Slutsåld. Så det blir svårt. Kolla beg marknaden.ECA, Göteborg… var kan man köpa denna klocka ?
Jag syftade på att det inte var en Seiko.Jag syftade på att det onekligen är en så gott som rakt av kopia av en Patek Philippe.
Stod det Pagani eller San Martin istället för Seiko så hade det i alla fall kallats en homage.
Jag syftade på att det inte var en Seiko.
Hmm, jag lutar just nu mot någon Rolex. Men är inte säker på vilkenBudget = Seiko Captain Willard, satsa lite mer = Tag Monaco, ännu mer Omega Seamaster eller IWC Pilot. Rolex Submariner om du gillar dykare.