• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi har varit på ett spontanbesök ute på tomten och rätt vad det är så har de ställt dit grävare och börjat jobba.
Vi har ju bara väntat 1,5 år på att komma igång, så… bra dag idag! Blev så glad att jag glömde ta en wristshot… sorry.

Nu kontoret och stöka undan lite innan middag.
5BB5E360-8B25-40A8-BF44-A5E6968424F6.jpeg

967CE26D-6EB3-4F2A-8EC0-486FCFA0EC70.jpeg

Ska springa in på Coop för att förstärkningshandla burgare då dottern har bjudit hem kompisar med kort varsel.
05F9E140-1FED-4367-977C-3455CFADD4B0.jpeg
Nu har jag inga egna barn, men det där kommer jag ihåg från när jag var ung.

Mina föräldrar tyckte alltid att alla var välkomna, vi fixar lite mer käk, klart dina kompisar ska käka också, när jag fick feeling och bjöd in kompisar.
Man hade vänner där föräldrarna var helt tvärt om.

Inget man reflekterade över då, men nu när man är snart 30 så kommer det tillbaka till en, och man fattar varför ens föräldrar var så jäkla omtyckta av ens kompisar när man själv tyckte att dom var dumma i huvudet vissa dagar 🤣

Vet inte var jag ville komma med det här mer än att typ säga. Bra. Din dotter kommer mest troligt uppskatta det här senare i livet, utan att någon av er vet om det idag 😃

Nu har jag inga egna barn, men det där kommer jag ihåg från när jag var ung.

Mina föräldrar tyckte alltid att alla var välkomna, vi fixar lite mer käk, klart dina kompisar ska käka också, när jag fick feeling och bjöd in kompisar.
Man hade vänner där föräldrarna var helt tvärt om.

Inget man reflekterade över då, men nu när man är snart 30 så kommer det tillbaka till en, och man fattar varför ens föräldrar var så jäkla omtyckta av ens kompisar när man själv tyckte att dom var dumma i huvudet vissa dagar 🤣

Vet inte var jag ville komma med det här mer än att typ säga. Bra. Din dotter kommer mest troligt uppskatta det här senare i livet, utan att någon av er vet om det idag 😃
Älskar när barnen tar hem kompisar och är hos oss🤗. Förstärkningshadlar gärna när varslet är för kort för att man ska hinna tina grejer från frysen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp