Avslutar dagen med en Orient Star på alligator
![]()
Oups,, glömde visst ställa datumet![]()
Riktigt trevlig den där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avslutar dagen med en Orient Star på alligator
![]()
Oups,, glömde visst ställa datumet![]()
Haha baklava är sinnessjukt gott! Kom och handla från dom här i orten så kommer du ändra uppfattning om dom![]()
Tycker det funkar bra, körde Jubilee på min YM och fick blandade reaktioner.Testar det här med jubilee...
![]()
Jag håller med, tycker också det funkar bra. Skaffade ett noname från HongKong för att känna lite på det, blir nog till att uppgradera...Tycker det funkar bra, körde Jubilee på min YM och fick blandade reaktioner.![]()
Påminn mig när du skall visa upp det så kör jag min YM eller Daytona på Jubilee samma dag.Jag håller med, tycker också det funkar bra. Skaffade ett noname från HongKong för att känna lite på det, blir nog till att uppgradera...
Påminn mig när du skall visa upp det så kör jag min YM eller Daytona på Jubilee samma dag.![]()
Tar det jävligt lugnt![]()
![]()
snygg! Vet du om den svarts är lika "djup" i tavlan som den blåa? Har inte klämt på den svarta IRL men känner att det är på tiden.
1675 idag.
![]()
KulSnart avspark på The Den.
![]()