Haha, en liten värld!Det får du gärna görahar själv uttalat mig till arkitekten
har nämligen vart med och gjort detta bygge möjligt dem sista 2 1/2 åren
![]()
Hoppas ni trivs i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, en liten värld!Det får du gärna görahar själv uttalat mig till arkitekten
har nämligen vart med och gjort detta bygge möjligt dem sista 2 1/2 åren
![]()
Clas Ohlson! 399 kr om jag inte missminner mig
EDIT; kjell & company
Fixar frukost inför jobb hemma!
![]()
sen får man skjölja med fluor i två tusen år...men gott som fasen är detHaha om man ens får i sig 2 stycken. Spyfärdig/proppmätt efter en enda, men sjukt gott!
10 papp för ett Rolex jubilee....Jag håller med, tycker också det funkar bra. Skaffade ett noname från HongKong för att känna lite på det, blir nog till att uppgradera...
Thinkpad är bäst.Noterar att jag och puonti har lika fula datorer men att puonti har en jävligt mycket fräsigare klocka.
Noterar att jag och puonti har lika fula datorer men att puonti har en jävligt mycket fräsigare klocka.
![]()
Jo, det är nästan krav på uppgång i år. Var på Upton Park för många år sedan. Det var när de debuterade sina glamour-brassar. Junior var väl den ena? Mot Boro tror jag det var. Bra drag före matchen var det i alla fall.Derby, coolt! Ett gammalt anrikt gäng, snart tillbaka i PL hoppas jag.
Har också tänkt tanken på att kolla in lite andra och framförallt lite mindre arenor, men jag är lite för bekväm och slö....
Det slutar alltid med de större arenorna iaf för mig.
Om du inte besökt Upton Park (Boleyn Ground) än, så får du skynda dig.
Nästa säsong blir den sista där för Hammers, sen blir det flytt till Olympiastadion.
Jag har samma "problem". Har sett kultlag som Raith Rovers, Adelaide City och St Vincents landslag mot Honduras, bland annat.Kul! Själv brukar jag alltid passa på och gå på fotboll i stan jag rest till. Har blivit matcher i Östeuropa, Balkan och i Afrika bland annat. Tjejen är inte lika imponerad..
Jag förstår hypen.Älskar Millwall