• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_0913.jpeg

3E7C20F4-CD42-41AB-A9B5-1A1BBE6EC35B.jpeg

De saa vaa gööt å leevaa, eller hur! Go musik, enkel Fredagsmat på tallriken( inte Tacos) och Fransk pilsnerbubblor i glaset samt vintage på handleden. Solen skiner så färgglatt parasoll uppe under kvälllsspisen. Ha ´re bäst å jättetrevlig Fredagskväll allihopa Ni som gillar klockor..// 🧐

Tro det eller ej, men den här gånga tar jag faktiskt av klockan. In lägget ha i övrigt inget med international yacht paint att göra! Men båt jävlen se ut som en Hawaii båt med den där fantastiska färgen. (Rätt cool facktiskt) klockan då? Njä, inte så cool, men jag gillar den! Och lite maritim är den ju. Men Ge mig en "tachometer tjosan graderad i små knots och cronograpf. Då i segelbåts skala. Nä just det sådana fins ej! (Tur det finns GPS)

Bilagor

• IMG_20230519_192819454_HDR.jpg
    IMG_20230519_192819454_HDR.jpg
    1.1 MB · Visningar: 3
Laddar för ett revanchmöte. Har besök av döttrar samt en handbollspelare från Bajen och en innebandyspelare. Jag och Kaptenen mot två "kids" som tror att de är så himla bra i golf. Förra året var det hela över på hål 13 (Matchspel) till mig o Kaptenens fördel.

IMG_3603.jpeg

Tillbaka
Topp