• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter ute och gottar mig med katten Daisy 🐈
IMG_9625.jpeg

20230605_191758~2.JPG

Tar en god hembrygd IPA och njuter av detta nyförvärv från forummedlem här på KS.
Seamaster har börjat som en kärlekshistoria för mig, till att sedan i mina dagar som yngre vuxen övergått till en slags hatkärlek.
Efter att ha spanat in den nya modellen med keramisk urtavla och vridringsinlägg som glänser likt en topas kunde jag inte motstå. Älskar den. Behöver nu bara hitta ett gummi inför sommaren!

Landar efter en intensiv dag. Ny tjänst på samma arbetsplats som tidigare nu när man tydligen blivit socionom över helgen
20230605_210326.jpg
Stort grattis till examen!👍
Jag misstänkte att det var socionom eller psykolog du pluggade till utifrån ditt jobb och några ämnen som glimtat förbi.
Du har pluggat mycket och även jobbat parallellt. Väl kämpat och åter igen Grattis!

Tillbaka
Topp