Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här händer, tänk hur många gånger det har hänt i mitt yrkesliv innan pensionen när jag jobbade utomlands. //Missade bagdrop med exakt 1 minut pga trafiken, trots mutad taxichaufför och enormt gullande med SAS disken så var det heeeeelt omöjligt att få med väskan trots 40 min till avgång.
Så nu dricker jag öl och väntar på flighten som går vid 21:30 istället……………
Jävlar va bra den är på ranger länkenBB-Q med BB-58, selvfølgelig.
Är i Norge och poddar idag
Nice. 30 grader i Oslo. Luksur podcast? Ser sånn ut på mikrofonen.Är i Norge och poddar idag
Har bestilt et halvledd fra Uncle så blir T-Fit 100%.Jävlar va bra den är på ranger länken
Er Logines' nye 39mm aktuell?Dagens vätskebrist snart åtgärdad ...
Provtrycker termometern över ett (par) glas vin. Dryga 22 grader ute vid kl 22:00. Kan det stämma? Ser att jag behöver korrigera för sommartid också - denna har legat oanvänd rätt länge stackaren.