Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En pil ....Det blir Cosmos på läder ikväll
Otrolig klocka! Hoppas middagen var godEfter många om och men är vi framme i Kalmar!
Nu ska vi tydligen äta på en ”gastronomisk fritidsgård”, spännande
Ny pjäs för mig, sjukt läcker!Matkoma på terrassen!
Visst! Såna här coola Tissot tillverkas tyvärr inte längre..Ny pjäs för mig, sjukt läcker!
Ja den är magisk. Har bytt klocka 3 gånger sedan jag fick hem den för jag kan inte slita mig från den.Otrolig klocka! Hoppas middagen var god
Absolut! Man ska se det från den positiva sidan. Det dåliga är bara att känner jag mig själv rätt kommer det dröja lång tid innan jag tar mig i kragen och beger mig till storstan för att få hjälp. Trots att jag verkligen saknar länken..Kanske var bra att den brast där och då, finns sämre tillfällen
Herrejösses vilken DD!Vi har blivit bjudna på riktigt god mat! 5 Affar av 5 möjliga till Kocken!
Edit: Vi provar lite klockor samtidigt, @oystercase DD 18206 går inte av för hackor. Vill…ha
Vi på KS kan tjata lite då & då så att det blir avAbsolut! Man ska se det från den positiva sidan. Det dåliga är bara att känner jag mig själv rätt kommer det dröja lång tid innan jag tar mig i kragen och beger mig till storstan för att få hjälp. Trots att jag verkligen saknar länken..