Haha jo möjligt men jobbigt om de inte hört talats om att det är en mytMjaoo, är det inte bara en myt att dom plockar åt sig saker som glimmrar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha jo möjligt men jobbigt om de inte hört talats om att det är en mytMjaoo, är det inte bara en myt att dom plockar åt sig saker som glimmrar ?
Det är det säkert, men om inte annat så blir det ju ett intressant experiment där du även kan kan bekräfta eller avfärda det påståendet.Mjaoo, är det inte bara en myt att dom plockar åt sig saker som glimmrar ?
Haha precis , är bezeln kvar efter sommaren så tror jag inte på den myten. Om inte så är jag en bezel fattigareDet är det säkert, men om inte annat så blir det ju ett intressant experiment där du även kan kan bekräfta eller avfärda det påståendet.![]()
Haha precis , tiden för helt enkelt ge oss det svaretHaha jo möjligt men jobbigt om de inte hört talats om att det är en myt?
Bamse är ju kul. Saknar lite tiden då jag konsumerade Bamse med mina barn.Har varit med son på Bamse, hade nog hellre sett på Indiana
![]()
saknar tiden då man själv konsumerade bamseBamse är ju kul. Saknar lite tiden då jag konsumerade Bamse med mina barn.
Jag är härTraktorrace med flocken.
![]()
![]()
ska se om man lyckas säga hej till @roosterman med som enligt rycktet är här.