• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg

Funderar på huruvida det är helt olagligt eller ej att bära en klocka i silver till en kavaj med knappar i guld (vilket i-landsproblem). Detta då det ter sig så illa att jag ej har någon klocka i guld, eller med gulddetaljer för den delen. Vad säger ni?
Skärmavbild 2015-02-05 kl. 18.03.41.png

Funderar på huruvida det är helt olagligt eller ej att bära en klocka i silver till en kavaj med knappar i guld (vilket i-landsproblem). Detta då det ter sig så illa att jag ej har någon klocka i guld, eller med gulddetaljer för den delen. Vad säger ni?
Skärmavbild 2015-02-05 kl. 18.03.41.png

Bland de allra mest konservativa är det säkerligen ett no-no, men gemene man bryr sig nog inte. Framförallt inte när det är ett så dressat ur.

TGIT!

Har givit mig själv lediga fredagar sen april förra året, något man snabbt vänjer sig vid ... :happyhappy:

Tre av fyra fredagar i januari har jag däremot av olika skäl varit tvungen att jobba och den fjärde prickade jag in 39-40 graders feber. Men i morgon, då jävlar ...

Skål på dig yonsson och må din SD vara med dig!

Rolex 2015-02-05 (+ whisky 2).jpg

Tillbaka
Topp