Lördagsmiddag. Har själv tillagat korvstroganoff. Troligen första gången i mitt liv. Är riktigt nöjd.
Ja, det ska ju vara ris till enligt seden. Men jag fixar inte ris utan det blir misslyckat så jag kör pasta till.
Räddaren :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördagsmiddag. Har själv tillagat korvstroganoff. Troligen första gången i mitt liv. Är riktigt nöjd.
Ja, det ska ju vara ris till enligt seden. Men jag fixar inte ris utan det blir misslyckat så jag kör pasta till.
Inte ett dugg avundsjuk men njut du vännen ,jag drar om 50 dagar till varmare breddgradePoolhäng
Det er den jo ikke - du bruker den jo.
Det ser verkligen inte bra ut, kan inte ge en skön känsla heller?Den är oanvänd och vill gärna behålla skicket så. Vad tänkte du på?
Det ser verkligen inte bra ut, kan inte ge en skön känsla heller?
Jag hade köpt en beater att ha på jobbet och njutit av en tejpfri hulk på ledig tid. Men där gör man som man villHåller med, förstör klockans utseende lite. Tänker dock inte på det så mycket. Har ett jobb där man använder kroppen mycket så kommer åka på mycket stryk utan, därav skyddet.
Jag hade köpt en beater att ha på jobbet och njutit av en tejpfri hulk på ledig tid. Men där gör man som man vill
Inleder lördagskvällen med den sista skvätten av den bästa Whisky jag druckit på länge.
Jepp, där har man också varitKaffe ur annan favoritmugg.