Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:Fryken skrev:JakobZ skrev:Fryken skrev:Hemma och "föda barn"-förkyld.![]()
Haha gött! Jobbigt att vara sjuk om man är själv (?) dock!
Ja, men samtidigt rätt skönt. Det är ingen som gnäller på den majestätiska snorpappershögen på soffbordet. :lol:
Vadå hög?
Det är ju perfekt tillfälle att försöka fuskträna att kasta papper i papperskorgen tills på jobbet. Komihåg att jag också jobbar på bank, jag vet att du också sitter, från 1500 när banken stänger, och knycklar ihop papper och kastar i papperskorgen.
Wollen skrev:Tvättstuga, för att det är så roligt....
Målarn skrev:Wollen skrev:Tvättstuga, för att det är så roligt....
Blir ju lite roligare när du har en Fin klocka med dig!!
Fryken skrev:Målarn skrev:Wollen skrev:Tvättstuga, för att det är så roligt....
+1 Jag ägnar mig just nu åt att tvätta dina lakan inför helgen så att tvätta dina egna grejer är fan så mycket bättre (@Wollen).![]()
Målarn skrev:Fryken skrev:Målarn skrev:Wollen skrev:Tvättstuga, för att det är så roligt....
+1 Jag ägnar mig just nu åt att tvätta dina lakan inför helgen så att tvätta dina egna grejer är fan så mycket bättre (@Wollen).![]()
Hahaha![]()
Scaramanga skrev:Äntligen får jag posta här också![]()
papadok skrev:![]()
En gammal kinetiker som inte får se dagsljuset så ofta.
John R skrev:Är en sväng ute på Utö. Kallt men fint!
![]()
/John R
Lindstedt skrev:Dags att påbörja denna hett efterlängtade pärlan!