Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha.. känner du mig?!Tror du kollar mer på klockan, den är riktigt läcker.![]()
Du kör ett bra bilmärke ser jag...Det blev datejust som får hålla mig sällskap i bilen när jag väntar på hustrun.
![]()
OQ, OQ, OQ!!Skogsluft
![]()
Kul. Har en precis likadan![]()
Ryss på gummi.
Hybrid dessutom.Du kör ett bra bilmärke ser jag...![]()
Samma härHybrid dessutom.![]()
Tack själv... Kul o träffas!! Fick dottern koll på strutsrem?!Fick hjälp av wadbro att montera länken. Tack!Klockan åkte dit i delar, så det var en på var när jag åkte vidare. Ett trevligt prat med Peter blev det också.
![]()
Lite suddigt, taget av 6 åriga dottern.
Nu skall vi inte vara sånna, min går +0,2sek på 48hAudemars Piguet..detta överskattade märke som måste hanteras med bomullshandskar för att inte repas, lynniga onödigt komplicerade urverk som inte ens klarar COSC och till råga på allt svindyra att både köpa och serva....
...men där finns nån charm som gör att man får ett leende på läpparna, speciellt en tunn Royal Oak!
![]()