Fedor
Silver
Smaklöst värre. Hur tänkte du när du tog den här bilden?På promenad genom stan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smaklöst värre. Hur tänkte du när du tog den här bilden?På promenad genom stan!
Hur tänkte du när du bestämde dig för att ta den bilden och ladda upp den på nätet?
Allvarligt, jag är nyfiken?Har pluggat estet, det ligger nåt djupt och meningsfullt bakom bilden.
Vad är det för spel? Låter skitkulPremiärspelar bajsspelet..
Har pluggat estet, det ligger nåt djupt och meningsfullt bakom bilden.
Plocka bort bilden....
Modig eller inte, du framstår som helt jävla slut i huvudet.No can do, tillkalla mod istället.
Ja, jag är med dig på det tåget men jag hoppas att du inte tror att det är självaste mastermind som sitter där framför Ranepajas Rolex, eller att hon njuter dagarna i ändå åt att jobba åt mastermind, eller för den delen tar ut en fet lön för det. Just sayin, det finns att fundera på åt flera håll.Snacka om OT i den här tråden. Orka trigga igång sig själv såpass mycket på en söndag, vissa har verkligen inget bättre för sig.
Förövrigt så är tiggeriet organiserat och svenska folket borde verkligen öppna ögonen och förstå det. Pengarna går till något helt annat och parasiterna utnyttjar det här landet till max.
Om du lade upp bilden p g a obetänksamhet eller ren dumhet vet inte jag. Men ibland går dessa storheter hand i hand.No can do, tillkalla mod istället.
No can do, tillkalla mod istället.
För barn +3 år. Finns att köpa på designtorget. Det är lätt och kul för de små. De får göra både kiss och pruttljud. Vi ska komplettera speletmed en pruttkudde så den passar även våra äldre småbarn.Vad är det för spel? Låter skitkul
Kan rekommendera bajsspelet... Tror det skulle passa dig...På promenad genom stan!
Den där är helt otroligt läckerNy tränad och nyduschad, då krävs det ny klocka också, vad passar bättre än en DD med grön tavla...
Jag skäms inte för att säga det men det låter som en vanlig dag med Gruby!...får göra både kiss och pruttljud. ....komplettera med en pruttkudde....+3 öl.
Oh,en recension vore spännandeJag skäms inte för att säga det men det låter som en vanlig dag med Gruby!
För att inte traska helt off topic:
Glor på tv, dricker gårdagens rödtjut och ska strax se Taken 3
Liam Neeson räddar någon och pratar i telefonOh,en recension vore spännande