• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

1000002190.jpg
Då har man gått på helg.... kaffe så fort man kliver upp.. nu får lastbilen stå tills på söndag kväll då bär det av till Norrland igen 😀👍

Tack!
Har bara några Heuer Camaros och för mig är Heuer likställt med racing….men gillar inte riktigt TAG Heuer! 🤔🤷🏼‍♂️

De har dock massor av fina dykare och såklart de klassiska kronograferna från 60-talet, så lycka till i jakten!🙏🏻🏁
Har hört många med den åsikten. Att Heuer innan TAG är det som gäller. Men jag har aldrig förstått varför.
Sen håller jag med om att designmässigt så är 70-talets Heuer-racingklockor fantastiskt fina.

Har hört många med den åsikten. Att Heuer innan TAG är det som gäller. Men jag har aldrig förstått varför.
Sen håller jag med om att designmässigt så är 70-talets Heuer-racingklockor fantastiskt fina.
Äh, det är nog bara en grej för vissa av oss som tycker att ALLT var bättre förr! 🤣🙏🏻

Däremot är ju den gamla HEUER-loggan så mycket stilrenare än den med TAG, där är nog alla överens! 🤙🏻

Tillbaka
Topp