Andreas....
Silver

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Riktigt fin.
Inte ofta man ser en Heuer här (känner jag). Är sugen på att skaffa min första Heuer.
![]()
![]()
![]()
Checkar ut från verkligheten i 24 timmar. Ett dygn med bad, god mat och drinkar tillsammans med fästmön.
Helt rätt, behövs fler Heuers på forumet! Bild från imorse som jag aldrig hann postaRiktigt fin.
Inte ofta man ser en Heuer här (känner jag). Är sugen på att skaffa min första Heuer.
Har hört många med den åsikten. Att Heuer innan TAG är det som gäller. Men jag har aldrig förstått varför.Tack!
Har bara några Heuer Camaros och för mig är Heuer likställt med racing….men gillar inte riktigt TAG Heuer!
De har dock massor av fina dykare och såklart de klassiska kronograferna från 60-talet, så lycka till i jakten!![]()
Äh, det är nog bara en grej för vissa av oss som tycker att ALLT var bättre förr!Har hört många med den åsikten. Att Heuer innan TAG är det som gäller. Men jag har aldrig förstått varför.
Sen håller jag med om att designmässigt så är 70-talets Heuer-racingklockor fantastiskt fina.