Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till den bästa GMTn som finnsLär känna varandra, det har gått nio månader sedan jag fattade beslut o nu är den här. Jag är superglad!
Tack leben och målarn för inspirationstråden basel -14
Klockan beställdes osedd och nu överträffar alla mina förväntingar!
![]()
Nyförvärv även för mig idag
![]()
Skall bli kul och se ifall My Lady kommer att se att något är gjort Hehe, vi målade om i övre vardagsrummet alldeles nyligen plus att vi gjorde om lite. Då blev en av högtalarkablarna lite för kort, då tanten fick för sig att dom högaltarna som var, var alldeles förstora. Så jag fick ta in några mindre jag hade, ett par Jamo 30, som lät skit i jämförelse med dom klipsch som fanns. Det visade sig att hon ville ha högtalarna bakom gardinen så att dom inte syntes, iom det blev högtalarkabeln för kort och hon klagade på att jag skulle fixa det, sagt och gjort så fixade jag det några dagar senare. Hehe...men tror ni att hon såg det, Haha, icke sa nicke, hon frågade när jag skulle fixa det, så jag svarade. Men älskling, det har varit fixat i flera dagar nu, utan att du har sett det,
, vet ni vad hon svarade?! Nähä...det har det inte alls det varit, för det skulle jag ha lagt märke till i så fall,
. OK...då är det så baby!
Låtsas jobba..
Nyköpe eller beggad?
Ser riktigt fin ut!!
Sjukligt bra! Stort grattis!Lär känna varandra, det har gått nio månader sedan jag fattade beslut o nu är den här. Jag är superglad!
![]()
Lär känna varandra, det har gått nio månader sedan jag fattade beslut o nu är den här. Jag är superglad!
![]()