Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon Gummo :cigar/quote]
Så länge du inte förgriper dig på gamlingen är jag nöjd::
Radiomir 183Vad är det för ref på den rackarn?
Hehe...det händer.
Har gått o funderat mycket på Explorern, men min rädsla är att den ska kännas för liten. Alla andra klockor jag har är 42-43mm. Har du någon större med? Hur stor är den där 39mm?
Snyggt,alltså räkmackan jag menar så klartDax för en liten räkmacka
Plockar undan efter födelsedagsfirande. I Skåne kan man få fina nyplockade blommor på bordet [emoji1] På torsdag är jag 32... Belönade mig själv i förtid med en Tudor 76100 [emoji106][emoji106][emoji106]
Kanon på natot Grattis i förskott!
Plockar undan efter födelsedagsfirande. I Skåne kan man få fina nyplockade blommor på bordet [emoji1] På torsdag är jag 32... Belönade mig själv i förtid med en Tudor 76100 [emoji106][emoji106][emoji106]
Tackar! Just nu testas alla olika konstellationer av band+76100Kanon på natot Grattis i förskott!
Nästan allt passar. Snacka om all round klocka.Tackar! Just nu testas alla olika konstellationer av band+76100