Funderar
![]()
Tills dataskärmen blir låst av sig själv och man blir väckt ur dagdrömmen och trycker enter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar
![]()
Ungefär så..Tills dataskärmen blir låst av sig själv och man blir väckt ur dagdrömmen och trycker enter..
Jag ska lägga ut PO:n ovanför med utöver det OEM som sitter på: 1 sprillans nytt OEM gummi och 3 aftermarket gummin i dagarnaSläpat in mig på kontoret men är instängd i en kub hela dagen. Sugen på någon härlig sommardinka på gummi men vet inte vad! Tips? Husflytt ger inte direkt önskad budget![]()
![]()
Schysst, vad firar du med att korka upp?![]()
Kånkat in en vinkyl. Nöjd att jag undvek att krascha den.
Snygg, men jag har dålig koll.. Diameter på denna GS? Handledsomkrets?Funderar på om man ska unna sig en glass innan eftermiddagspasset på börjas.
![]()
Ingen fara. Det är en sbga283 på 39mm och min handled ligger på 16-16,5cm.Snygg, men jag har dålig koll.. Diameter på denna GS? Handledsomkrets?